Skip to content

Crisis Communicatie & Issue Management

Een crisis heeft altijd impact op de mensen, de omgeving en de reputatie van een organisatie. Een gedegen, planmatige voorbereiding, regelmatig oefenen en trainen en de juiste, professionele ondersteuning op het moment dat het zover is maken in de praktijk het verschil.

Mijn ondersteuning richt zich op zowel de voorbereiding op een mogelijke crisis (preparedness fase), de ondersteuning tijdens een crisis (support) als op het herstel van een crisis (recovery fase). Afhankelijk van het soort organisatie maken we samen vooraf een risico-inventarisatie en door middel van verschillende assessments bepalen we hoe goed je bent voorbereid op een crisis en welke ondersteuning eventueel nodig is. We trainen en oefenen net zolang tot jouw organisatie en crisismanagement team er klaar voor zijn. En als het noodlot dan toch toeslaat, helpen we je de reputatie te herstellen en het vertrouwen terug te winnen.

Een gedegen crisis response is multidisciplinair. Vanuit de Crisis Management HUB werk ik samen met een heel scala aan organisaties die elk vanuit een eigen, specialistische discipline kunnen ondersteunen. Snel en doeltreffend. Kijk hier voor meer informatie over de Crisis Management HUB.

Neem gerust contact met mij op voor meer informatie.

Link naar www.crisis-hub.nl

Contact
Back To Top